novi dom

Takrat še nisem vedela, da nas čaka takooo dooolga pot. A v družbi deklet je hitro minilo dobrih osem ur crkljanja na zadnjem sedežu avtomobila. Malo me je motila oprsnica, a Tani pravi, da morajo biti tudi psi pripeti v avtomobilu.
Novi dom mi je bil všeč- dokler nisem zagledala velikega psa. Ime ji je Lia in naj bi si delili sobo. Moja družba ji ni najbolj po volji, saj me je že pošteno narenčala.  Morda sem pa malo preveč silila na njeno posteljo...  In ja, tudi nekaj briketov sem ji pojedla.
Posteljo so mi pripravili v mirnem kotičku. Saj je kar mehka, a bolj mi je všeč pri Tani:
Izvedela sem tudi, da ima Lia za seboj že kar nekaj zanimivih potovanj. Upam, da se ji kdaj pridružim na kakšnem kot je bilo tole na ŠVEDSKO...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V korejski restavraciji Suwon

Spoznavam sosede

Road trip na Švedsko

Počitnice?