Prvi tedni

V svet sem pokukala 20. januarja 2018. Skupaj s tremi bratci in sestricama smo razveselili mamo in očija, ki živita v češkem mest Ostrava. Na tej povezavi so moji STARŠI.



Skoraj dva meseca sta minila v igranju potem pa so začeli neznani ljudje prihajati po moje brate in sestre. Kogar so vzeli s seboj, ga ni bilo več nazaj! Nekoč so se prikazale štiri gospodične in zaslutila sem, da so prišle pome. V pričakovanju novih dogodivščin sem se zapodila k najbolj simpatični - z roza pobarvanimi lasmi (Tani). In ja - bila je obojestranska ljubezen na prvi pogled!

FILM o poti v novi dom :

https://www.youtube.com/watch?v=5uklM9E1jfQ&feature=youtu.be


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V korejski restavraciji Suwon

Spoznavam sosede

Road trip na Švedsko

Počitnice?