V korejski restavraciji Suwon

Rada obiščem kakšno restavracijo in zadnjič so me povabili v prav posebno: Bistro SUWON. Našli smo jo v Ljubljani, moje spremljevalce pa je prepričala s korejskimi jedmi. Nisem pričakovala veliko, toda restavracija mi je bila všeč. Ni bilo gneče, pod mizo je bilo udobno, prijazna natakarica pa mi je takoj prinesla vodo. No, delili sva jo z Lio.








Moji spremljevalci so hvalili unikatne stole in mize, glinene luči, mini knjižnico s kuharskimi knjigami....jaz pa sem komaj čakala, da lahko poizkusim korejske specialitete:


bibimbap, mandu, zapče... Če na hitro prevedem, nekaj podobnega žlinkrofom, rižu in špagetom z zelenjavo.... K sreči sem vsejeda in bi zlahka pojedla več, kot tistih nekaj koščkov, ki so mi jih privoščili... Nekaj pa sem pustili za Lio,







Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Spoznavam sosede

Road trip na Švedsko

Počitnice?