Road trip na Švedsko

Hjam potovanje je bilo res dolgo in na trenutke sem bila sita gneče v avtu in spanja v šotoru, hostlu pa še kje. Tudi pes se naveliča, če je vsak dan drugje! Ampak v glavnem smo se imeli čudovito o čemer priča tale FILM

Vsem, ki se odpravljate na dolgo pot s štirinožnimi prijatelji želiv veliko potrpljenja- vredno je! Takšno potovanje prinese nova prijateljstva, spoznanja in še kaj. Med drugim sem na Švedskem srečala mojo babico!

Poleg hrane so naju z Lio dobro oskrbeli še z zdravili proti bolham in klopom. Ampule ATAXXA sem nezaupljivo ovohala, toda zagotavljam, da prav nič ne boli, ko ti tekočino stisnejo na vrat in hrbet. Lia je dobila FYPRYST in res klopov ter bolh ni bilo blizu! Proti glistam in trakuljavosti sva dobili DEHINEL Plus. Tabletka ni imela vonja in sprva mi ni prišlo na misel, da bi jo pojedla. Toda v koščku salame je res teknila!



 z babico...


 rada imam borovnice


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V korejski restavraciji Suwon

Spoznavam sosede

Počitnice?